Las Vegas!!! en Joshua Tree park...

11 juli 2013 - Goleta, California, Verenigde Staten

Voorkant van ons hotel...the FlamingoNa een tocht in de auto door de woestijn...(warm) zijn we aangekomen in Las Vegas. Al van verre konden we de verschillende hotels/casino's herkennen. We werden wat omgeleid en kwamen toen aan in ons hotel..the Flamingo. Wat een luxe allemaal. We moesten in de rij staan voor het inchecken..een uurtje. Erg druk dus. Alle Amerikanen leken ook net op  vakantie te zijn gegaan. Maar genoeg tijd om even rond te kijken. Aangekomen op onze kamer op de tiende verdieping een uitzicht over het zwembad...maar helaas niet op de voorkant waar alle andere hotels ook zitten.

Voor Ceasar's PalaceVervolgens direct maar op pad om Las Vegas verder te bekijken. Mensen mensen wat een indrukken! Enorme hotels met casino's. Het ene gebouw nog groter en luxer dan het andere. Ceasar's Palace alleen al was bijna net zo groot als het centrum van Stadskanaal. En allemaal luxe winkels erin van Gucci, Prada, Chanel en noem maar op. Beetje buiten ons budget dus...tenzij...

Even een gokje wagen!Maar nee...het mocht niet zo zijn. We zijn geen miljonair geworden. Integendeel....alles wat in de kasten ging, bleef er ook in. Maar we hebben er wel een hoop lol bij gehad. En af en toe leek het alsof we toch een paar tientjes zouden winnen. Maar ja, dan moet je wel cashen. En dat was moeilijk. Gokken is echt verslavend hoor. De tweede dag hebben we het gokken beperkt gehouden. We hebben immers nog een dikke week te gaan hier. En zonder geld komen we nergens.

De kanalen van the Venetian..Nog maar rondgekeken en ons verwonderd over hoe deze oase in de woestijn gebouwd is. Zoals hiernaast waar Venetie wel erg letterlijk nagemaakt is, met kanalen en gondels en alles er op en eraan. Prachtig om te zien allemaal!

Na twee nachten Vegas zijn we doorgereisd naar Twentynine Palms. Van daaruit wilden we Joshua Tree park gaan bekijken. Dit plaatsje ligt ook midden in de woestijn en dat was te merken aan de temperaturen...tsjongejonge...heet! Maar alles weer met airco en we redden ons daar prima mee.

Joshua TreeIn dit park de (misschien wel) bekende bomen. Ze zijn zo genoemd door de mormonen die in de bomen Josua met opgeheven armen zagen. Misschien kennen jullie de bomen van het bekende album van U2...

Look familiar??Zoiets??

Naast de bomen ook enorme rotspartijen waar je van alles in kon zien. Gezichten enzo.

Skull rock.Of zoals hiernaast een schedel... Allemaal prachtig om te zien. We zijn het park helemaal doorgereden en hadden de avond ervoor al besloten om in Palm Springs te gaan overnachten. En we hadden al een hotel/motel geboekt. Daar zijn we heen gereden en dit hotel overtrof onze verwachtingen. Hele fijne kamer...met keuken, koelkast, vaatwasser, barretje, fornuis enz. En een zwembad voor de deur. Foto's ervan volgen nog, het ontbreekt nu aan de tijd. We hebben hier in elk geval een heerlijke avond doorgebracht, nog even in het water, René heeft lekker gekookt en we hebben lekker lang buiten gezeten.

Vandaag op naar Goleta, waar René zijn nicht Shirley en haar man wonen. Daar zullen we twee nachten blijven. Wat we gaan doen weten we nog niet. Misschien gewoon lekker relaxen aan het zwembad, wijntje erbij...of toch de omgeving verkennen. We shall see! Tot de volgende update...

1. Gerda:
    11 juli 2013
    Hoi hoi, wat een geweldige verhalen en nog leukere foto's. Jullie hebben een geweldige vakantie daar. En zo veel indrukken. Wens jullie nog een hele fijne week. Ik kijk weer uit naar de volgende update :-) Dikke smok veur joe baaide
  2. Saskia:
    11 juli 2013
    Wauw! Volgens mij hebben jullie echt een geweldige tijd daar, te lezen aan de verhalen en te zien aan de foto's! Super leuk om jullie vakantie mee te mogen beleven ;).

Wens jullie nog een hele fijne vakantie verder, en ben benieuwd naar de volgende update :)

Groetjes!
  3. Hilda:
    12 juli 2013
    Het is eigenlijk niet te bevatten hier wat jullie daar allemaal zien, zo mooi. Geniet nog van jullie laatste week, misschien toch even een dagje gewoon aan het zwembad?????
  4. Ina:
    12 juli 2013
    O, dat Joshua Tree Park lijkt me geweldig om te zien, Las Vegas is een en al glitter denk ik, maar vast ook een belevenis om er te zijn. Niet stiekem getrouwd in een kitscherige "Elvis chapel"??? Jullie reis lijkt me erg vermoeiend, misschien is het wel lekker om even twee dagen niks te doen en bij te komen van al dat gereis. Veel plezier verder, ik wacht op de volgende update. Groeten van Luuk en mij.
  5. Lianne:
    Fuck! Das Bono !!!
  6. Bert en myriam:
    Super die foto,s van Joshua tree ,jammer dat U2 er niet bij opstaat
    Veel plezier verder gewenst ,wat wel gaat lukken denk ik

Gr. Bert
  7. Astrid:
    13 juli 2013
    Zo, wat maken jullie veel mee.Heerlijk voor jullie, geniet er maar van. Nog een fijne week gewenst!!
  8. Monique:
    13 juli 2013
    Kom op met jullie verhalen, het is alweer een tijdje geleden haha...kaniewachten x