Dagje in de auto
2 juli 2013 - St. Regis, Verenigde Staten
Gisteren de hele dag onderweg geweest. We waren van plan om in Spokane te overnachten, maar het was nog redelijk vroeg toen we daar aankwamen. Daarom besloten we om nog een stuk door te rijden. Scheelt vandaag weer in de afstand. Er was genoeg te zien onderweg. Washinton is een hele mooie staat. In het begin bergen met allemaal naaldbomen, prachtig om te zien. Helemaal groen. Daarna een wat drogere en gelere omgeving, maar ook heel mooi. We hebben een paar filmpjes gemaakt, maar die krijg ik helaas niet op deze site geplaatst.
Onderweg een paar keer gestopt om de benen te strekken, te drinken, eten en roken. Zoals op de foto hierboven. Door de airco in de auto niet in de gaten hoe warm het buiten was, en dan hebben we de airco niet eens vol open staan!
Even voorbij Spokane nog een keer gestopt. Prachtige rustplek voor reizigers. Nette toiletten, koffie en fijne plekjes om even te zitten (in de schaduw). Toen besloten we ook nog een stuk door te rijden omdat we nog wel tijd over hadden.
En dan zoeken naar een plekje om te overnachten. In Washington heb je om de haverklap allerlei motels, eetgelegenheden enz. In Idaho is dat even anders. En we reden door de tijdzone, dus was het zo ineens een uur later...
Uiteindelijk in St. Regis, Montana een super 8 motel gevonden. Duur, maar ja. We waren moe en toe aan een beetje eten en een bedje. Dus toch maar gedaan. Wel weer een goed motel hoor. Nette kamer, schoon en een goed bed.
De kamer was lekker koel, in tegenstelling tot buiten. Graadje of 45!! René zijn schoenafdruk bleef in het asfalt staan. Tsjongejonge en dan zijn we nog niet eens in het heetste gebied beland. Daar gaan we nog naartoe. Net nu hittegolf in het zuidwesten. Nou ja...alles is hier ge-aircood en we hebben genoeg water bij ons.
Vandaag vertrekken we naar Island Park, waar we al een hotel geboekt hebben. We hoeven niet meer zo ver als we eerst gepland hadden en vertrekken weer op tijd. De jetlag speelt ons nog steeds parten, waardoor we allebei erg vroeg wakker zijn 's ochtends. Maar het voordeel is dat we mooi op tijd in Island Park aan kunnen komen en daar nog een beetje van de omgeving kunnen bekijken.
Wederom afwachten of we wifi kunnen vinden daar om ons volgende verhaal te schrijven, maar dat zien we daar wel weer. Let's go!!

groetjes vanuit nieuw buinen. GENIET!!!!!